Am fost la conferinta Storytellers – Visit Maldives

În 2023, mi-am îndeplinit un vis! Am ajuns în Maldive pentru prima dată și am rămas surprinsă. De oameni, de cultură, de viața de pe insule și de ecosistemul submarin. Ca să nu vorbesc de peisaje. De natură și de tot ce poate să ofere această destinație. Când am aflat că mă pot înscrie pentru a participa la Conferința Visit Maldives Storytellers, nu am stat pe gânduri.

4 min
Poza titlu articol aerdevacanta

Eu cred că sunt un povestitor. Tot timpul încerc să vă transmit mai mult decât o destinație sau o poză frumoasă. Vă spun povești. Fie că sunt poveștile destinațiilor, poveștile oamenilor de acolo sau poveștile noastre, totul este despre povesti.

Participarea la conferință mi-a oferit ocazia de a întâlni și a interacționa cu alți oameni din industria travel, și m-am bucurat foarte mult să cunosc oameni faini, cu aceeași pasiune ca și mine, și să schimbăm păreri și idei despre tot felul de destinații și subiecte.

Visit Maldives Storytellers Conference

Am întâlnit peste 70 de participanți din întreaga lume. În primele zile ne-am cazat la Crossroads Maldives, la Saii Lagoon. Un hotel superb, cu o plajă de vis. Prima conferință în care am stat în picioarele goale, cu ele în nisip!

brasov1

M-am bucurat să cunosc echipa de la Visit Maldives. Consider că au cea mai de succes campanie de promovare a unei țări. M-am bucurat foarte mult să-i ascult pe Vilas Swarup, Jessica Nabongo, Eleni Giokos sau Doug Lansky.

Am aflat mai multe despre eforturile țării pentru un turism durabil. Maldivele sunt cea mai mică țară din Asia și una dintre cele care depun cele mai mari eforturi în acest sens. Am realizat că schimbarea trebuie să vină de la noi, prin mici pași. Aceste informații m-au determinat să reflectez și să încep să fac mici schimbări în propriul meu mod de călătorie.

Sideline Experience – Fuvahmulah

Fiecare participant a fost repartizat în una dintre cele 8 regiuni.

Eu am fost în Fuvahmulah, o insulă unică în Maldive și extrem de specială pentru poporul maldivian. 1 insula – 1 atoll. Este singura insula de acest tip.

De îndată ce am ajuns pe insulă, am fost întâmpinat de o atmosferă relaxantă și de oameni primitori. Insula Fuvahmulah este cunoscută pentru biodiversitatea sa bogată, iar noi am avut privilegiul de a o explora în întregime. "Plaja Pebbles" este unica în Maldive! Este o plajă foarte specială, apreciată de localnici. Valurile în Fuvahmulah sunt mari și impunătoare, oferind o experiență captivantă.

maldivs/mft9odimsqis1ezvutm6

Am luat prânzul la o familie locală. Am mâncat pentru prima dată yam, ficat de pește, breadfruit și multe alte preparate. Bucătăria maldiviană este foarte interesantă.

brasov1

Cea mai tare experiență pe care o poți trăi în Fuvahmulah: Scufundarea cu rechinii tigru! Chiar dacă acești rechini sunt prădători, în timp ce eram în apă, am simțit o liniște și o armonie surprinzătoare.

Experiența de a face scufundări cu rechinii tigru în Fuvahmulah a fost una pe care nu o voi uita niciodată. A fost un privilegiu să fiu martor la frumusețea și grandoarea acestor creaturi și să mă simt parte din mediul lor natural. Scufundarea am făcut-o alături de Extreme Divers Fuvahmulah, care au avut grijă de noi și s-au asigurat că totul este în regulă în fiecare moment.

A fost o experienta unica in viata si cu siguranta merita. Mi-a fost frica, dar tot odata i-am dorit mult sa imi depasesc fricile.

5 Lucruri pe care le-am invatat despre Maldive

1. Maldivele sunt cu siguranță mult mai mult decât doar plaje frumoase. Această destinație fascinantă oferă o varietate de experiențe și atracții care depășesc cu mult frumusețea naturală a plajelor. Maldivele sunt considerate un paradis al scufundărilor și snorkeling-ului, oferind oportunitatea de a explora un ecosistem submarin impresionant, cu o diversitate incredibilă de specii de pești colorați, broaște țestoase, rechini și delfini. Această experiență îți permite să te conectezi cu natura și să descoperi frumusețea și importanța conservării ecosistemelor marine.

2. Cultură captivantă și tradiții locale: O parte esențială a experienței în Maldive este interacțiunea cu oamenii locali și descoperirea culturii și tradițiilor lor fascinante. Ospitalitatea și prietenia maldivienilor ne-au făcut să ne bucuram și mai mult de experiență.

3. Bucătăria maldiviană este foarte interesanta. Am avut ocazia să gustăm mâncăruri delicioase preparate cu fructe de mare proaspete și condimente aromate. Mas huni, Garudhiya, Hedhikaa, Biryani si multe altele. Daca ajungi in Maldive, trebuie sa incerci bucataria lor!

4. Maldivele oferă o gamă diversificată de activități captivante pentru toate gusturile. De la scufundări și snorkeling în apele cristaline cu rechini sau testoase, până la sporturi acvatice sau canoe, in Maldive există activitati pentru fiecare.

5. Ospitalitatea călduroasă a maldivienilor este remarcabilă și ne-a făcut să ne simțim cu adevărat bineveniți în această destinație exotică. De la primul moment în care am ajuns, am fost întâmpinați cu zâmbete prietenoase atat in resort cat si in insulele locale. In Fuvahmulah s-au străduit să ne ofere o experiență deosebită și să se asigure că ne simțim confortabil și răsfățați pe toată durata șederii noastre.